onsdag 1. april 2009

Shopping

Uhhh, det har gått litt i stå her allerede ja! Har kun laget de to kortene til Sukkersøtt-utfordringene de siste par ukene - enda jeg følte at endelig var tiden inne til å begynne å være litt kreativ :-) Jaja... Var innom en hobbybutikk i dag og kjøpte ez-mount til mine umonterte stempler, så nå har jeg ikke det som unnskyldning lenger i hvertfall! Slang med et artig stempel i samme slengen også - så nå må jeg bare få ryddet på pulten min og sette igang med kortlagingen min. Kanskje jeg rekker å slenge meg på denne ukens utfordring fra Sukkersøtt som er et påskekort uten noe som helst gult på. Hmmm, den blir nok litt vrien - men jeg skal gjøre et forsøk...
-------------------
Oh my, my cardmaking has kind of stopped already... Have only made the two cards for the Sukkersott challenges the last couple of weeks - even though I felt like time was finally here for being creative :-) Well well... I stopped by a craftstore today and bought ez-mount for my unmounted stamps, so at least now I no longer have that as an excuse! I also purchased a really fun stamp while I was there - so now I only have to clean my desk and get to work. I just might have time to enter this weeks challenge at Sukkersott, which this time is an eastercard without any yellow. Hmmm, a little tricky - but I will try...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar