søndag 12. april 2009

Gutt med frosk



Falt så for dette stemplet av denne gutten da jeg så det - så måtte bare kjøpe da jeg var på shopping for litt siden. Han er nå herlig?
Har i allefall fått brukt det til et guttaktig kort som vel kan passe til f.eks min nevøs bursdag.
Har brukt bl.a 3D puter og grønne halvperler (froskens øyne).
På forsiden tenkte jeg å skrive navnet til den som skal få det :-D
---------------------
I totally fell in love with this stamp when I discovered it in the store when I was shopping a little while ago. He's adorable, right?
Finally, I've made a card suitable for a boy, maybe for my nephews birthday.
I've used among other things 3 dimensional items, for instance the frog's eyes on the inside.
On the frontpage I probably will write the name of the recipiant. :-D

2 kommentarer:

  1. Så tøft det stempelet var med både forsiden og baksiden av gutten:-)

    SvarSlett
  2. Hei igjen tusen takk for komentarer i scrappebloggen min også:-) Her er detmasse inspirasjon til mopsescrapping:

    http://www.knorrigt.com/

    Hilsen Hege "mamman" til Gyda

    SvarSlett