onsdag 15. april 2009

Min første award


Denne fikk jeg i dag av Lorraine fra England. Tusen takk. Min aller første award, det var veldig hyggelig å høre at du liker bloggen min! Jeg har ingen erfaring med slike awards, men linker den inn her og følger regelen du skrev om å gi den videre til 5 nye bloggere.
Jeg vil gjerne gi den videre til følgende inspirerende bloggere:
Men hvordan får jeg lagt den på siden av bloggen og hvordan kan jeg linke slik at det kun trenger å stå selve navnet ovenfor og ikke hele linken?
--------------------
My first award
I received this today from Lorraine in UK. Thank you so much. My very first award. I'm so happy to hear you enjoy my blog! I have no previous experience or knowledge about awards, but I link it her and follow the rule you wrote about passing it forward to 5 new bloggers.
I would like to pass it forward to the following inspirational bloggers:
But I wonder how I can place it on the side on the blogpage and how can I link so only the name shows above and not the entire webaddress?

3 kommentarer:

  1. Thank you so very much Anita this is a lovely award. Love Cynthia x

    SvarSlett
  2. I have just signed up to follow your blog! I would be honored if you would like to follow mine as well! www.cherisheachpreciousday.blogspot.com

    SvarSlett