mandag 23. mars 2009

Går det an å endre gmail adresse til bloggen?

Hmmm, som den nybegynneren jeg er i bloggenes verden lurer jeg på følgende:
Jeg har to helt ulike blogger, en for hunden min og denne hobbybloggen. Begge går til samme gmail adr og jeg må velge ett navn jeg vil det skal stå på signatur. Men jeg kunne ønske at det sto "lagt inn av Anita" på denne bloggen og av "Oliver" på hundebloggen. Er det mulig???

Jeg lagde meg gmail adr nr. 2 ista som passer til hundebloggen min - får jeg lagt inn den som mailadr for den bloggen eller er det umulig?
Huff, er helt rådvill og hjelpesløs når det kommer til dette her altså. Noen som har råd tar jeg gjerne imot :-)
------------------
As the newbie I am in the world of blogging I have a big question:
I have two totally different blogs, one for my dog and this card-blog. They both are connected to the same gmail-address and I had to choose one name as a signature. But I really wish I could have two. I would like "published by Anita" on this blog and "published by Oliver" on my dog-blog. Is this possible ???
I even tried establishing another g-mail address suitable for my pug-page, but don't know if this helps. I'm totally lost when it comes to this. If someone knows how to help, I love to hear your advice :-)

2 kommentarer:

  1. har du prøvd å gå inn på profilen din, og endre visningsnavn på denne bloggen?

    SvarSlett
  2. ja, men da endret det seg på hunde-bloggen min også... Er nok bare jeg som ikke skjønner dette helt ennå kanskje...?

    SvarSlett