mandag 20. april 2009

Endelig kan jeg også linke


En stor takk til Norwayscrapper for å ta seg tid til å forklare meg hvordan jeg linker slik at "linken gjemmes bak et selvvalgt ord". Tuuusen takk!! Jeg prøvde å skrive av, men det ble feil likevel - så jeg må nok kopiere innlegget ditt og bruke det slavisk heretter :-D

Har prøvd meg på en liten utfordring i dag også. Rainbow lady's challenge blog ville se noe med tema "transport". Håper dette søte stempelet av musen og marihøne ute på gåtur kvalifiserer seg.
-------------
A big thank you to Norwayscrapper for taking the time to explain how I link so the "link is hidden behind the words I choose myself". Thank you!!

I've made a card for a challenge today as well. Rainbow lady's challenge blog wanted to see something with "transport". I hope this cute stamp with the mouse and ladybug walking qualify for this challenge.

3 kommentarer: