torsdag 9. april 2009

Engelsk - English

Hvis du har forvillet deg inn på bloggen min: Velkommen skal du være - kjempehyggelig om du også legger igjen en hilsen...

Jeg vil fra nå av også skrive på engelsk i denne bloggen, siden jeg forhåpentligvis vil slenge meg med på noen utfordringer for å tvinge meg i gang igjen med kortlaging og scrapping.
Tips meg gjerne om utfordringer jeg kan delta på :-)
-------------------
If you have mangaged to find my blog: Welcome !! I would love for you to leave a comment as well if you like...

I will from now on also write in english in this blog since I hopefully will participate in some challenges to get me started with cardmaking and scrapping again.
I love to get tips on challenges I can join :-)

3 kommentarer:

  1. Hei og hopp, der var en ny blog for meg! Alltid spennende med nye hobbybekjentskaper! Gleder meg til å følge deg fremover, håper du får igjen piffen, den kommer når den kommer ;o)

    Det motivet du lurte på, er et fotostempel ja. Du kan bla få ta i det her hos North Stamps. Nydelig motiv!

    Fortsatt god påske!
    Hilsen Rita

    SvarSlett
  2. Heisan!
    Tusen takk for en hyggelig kommentar i bloggen min.
    Synd du har mistet litt av piffen, men inspirasjonen dukker nok opp igjen skal du se!
    Har tittet igjennom siden din og du lager mye flott så jeg gleder meg til å følge deg videre!
    Masse påske hilsener fra Lisbeth.

    SvarSlett
  3. En liten hilsning fra Buskerud.

    SvarSlett