lørdag 11. april 2009

Utfordringsblogger

Ista fant jeg flere spennende utfordringsblogger som jeg nå har lagt til i listen min - så nå burde det ikke være mangelvare på inspirasjon... Dessverre fikk jeg fjernet hobbybloggen jeg fant disse på (var en norsk kortlager) så jeg får ikke takket henne. Men tusen takk likevel - jeg gleder meg til å gi meg i kast med noen av disse etterhvert :-)
Har laget noen kort i påsken, men har ikke fått tatt bilde av de ennå. Skal forsøke å få de inn på bloggen i morgen.

---------------
Earlier today I found several exciting blogs with cardmaking challenges, which I now have added to my bloglist. So there shouldn't be any lack of inspiration anymore... Unfortuntately I managed to excit from the blog where I found the different challenges (a norwegian cardmaker) so I'm unable to thank her. But thank you anyway, whoever you are - I look forward to try some of the challenges in the future :-)
I have made some cards during Easter, but haven't had the chance to photograph them yet. I will try to include them in the blog tomorrow!

1 kommentar:

  1. Please do try to join in my challenges on Thursdays too I would love you to. Thanks for your comments too. Love Cynthia x

    SvarSlett