mandag 31. mai 2010

SDD day 2

Jeg glemte nesten å delta i dag siden jeg fikk stempelet vi skulle bruke sent i går kveld - så dette ble nok en hurtigproduksjon siden jeg ikke helt vet hvor lang tid jeg har på meg :-)
Stempelet er princess penelope fra SDD og det er fargelagt med promarkers og satt på litt bling. Den store M'en er fra K & Co og disse bokstavene er virkelig nydelige synes jeg!
----------
I almost forgot to play today because I received the stamp we had to use late last night - so this is yet another card made in a hurry since I don't quite know how much time I have until it must be delivered :-)
The digistamp is pirncess penelope from SDD and I've colored it with promarkers and put a little bling on it. The big M is from K & Co and I think these letters are so cute!

2 kommentarer: