tirsdag 4. mai 2010

Sammen er et godt sted å være

Jeg synes dette stempelet fra Karens Doodle's er utrolig søtt og måtte lage et kort med en gang jeg fikk skaffet meg det i dag :-) Utfordringen denne gang var å bruke bånd. Jeg har fargelagt med promarkers.
Så er det bare å krysse fingrene og håpe jeg kan vinne noen av disse flotte digistemplene!
----------
Together is a wonderful place to be..
I think this stamp from Karens Doodle's is so very sweet and just had to make a card right away after getting it today :-) The challenge this time was to use ribbon. I've colored with promarkers. So now I just have to cross my fingers and hope to win some of these wonderful digistamps!

4 kommentarer:

  1. Hei Anita:O) For et lekkert kort! Det motivet er kjempe søtt, og fargeleggingen din er nydelig. Flott design, lekker løsning på utfordringen.
    Takk for at du deltar hos Karen's Doodles Skandinavia, lykke til!
    Klemmer fra Nancy;O)

    SvarSlett
  2. Rigtig dejligt kort med skønt motiv og flot farvelægning.
    Tak fordi du deltager i udfordringen hos Karens doodles scandinavia

    SvarSlett
  3. Super smukt kort, men mange flotte detaljer. Flot farvelægninig og valg af papir og pynt.
    Tusind tak fordi du deltager hos Karens Doodles Scandinavia i denne uge.
    Dorte aka dot-scrap

    SvarSlett
  4. Hei!

    Jeg lar meg imponere samtidig som jeg blir inspirert, gud, hvor fantastisk fingernem du er!

    Jeg ser du har deltatt på giwe away på bloggen min :-) Så koselig! Husk at det er trekning til helgen, så titt innom og se om du vinner.

    Maias Lille Verden

    SvarSlett