søndag 30. mai 2010

Jente & hund

Dette kortet er egentlig latmannsarbeid siden jeg har tatt en blanding av kort jeg allerede har laget tidligere. Men jeg synes dette ble bedre =)
Stempelet er jo bare så utrolig søtt og er fra Karens Doodles.
Hvis jeg ikke rekker å lage flere kan det hende jeg deltar i utfordringen her
Karen's doodles - 3 blomster, 2 mønsterark, 1 bånd

PS. Mens du er her - vær så snill å gi meg en stemme i denne konkurransen. Det tar kun 2 sekunder og kan sende meg til New York! Tusen, tusen takk!
................
This card really is lazymanswork since I've taken a mixture of cards I've already made previously.
But I think this looks better =)
The stamp is just too cute and is from Karens Doodles.
If I don't have the time to make more I might participate in this challenge
Karen's doodles - 3 flowers, 2 patterned papers, 1 ribbon

PS. While you're here - please vote for me in this competition. I can win a trip to New York! Just click at "stem". It takes only 2 sec.
Thank you sooo very much!

If you like to read the story in english - it's right here in my pug-blog :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar