fredag 13. mars 2009

Fant en søt og inspirerende blogg



Da jeg søkte på nettet i dag for å finne litt inspirasjon kom jeg bl.a over denne utfordringen på en side som heter Sukkersøt http://sukkersott.blogspot.com/2009/03/utfordring-32.html. Fikk litt lyst til å prøve meg, så jeg lagde et "prøvekort" i sta :-) . Får vente med å linke til det i tilfelle jeg lager et nytt (og kanskje litt finere et også). Men ikke verst å komme såpass i gang her?
----------------
When I browsed the internet today for some inspiration I found this challenge at a cute norwegian website called Sukkersott. I wanted to give it a try, so I made a test-card earlier today :-) I'm gonna wait with linking it in case I make another one (and maybe nicer too). But it's not to bad being so active right away?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar