tirsdag 13. april 2010

Sassy stempel

Da jeg så dette morsomme stempelet måtte jeg lage et kort til - brukte den fine skissen i samme utfordring som ovenfor. Jeg er ikke veldig fornøyd med noen av de, synes de ble vel kjedelige - men får vel bare være fornøyd med at jeg har kommet meg i gang igjen. Øvelse gjør mester...

Nok et bidrag til denne utfordringen.

PS. Dagen etter gjorde jeg om dette kortet litt. Jeg syntes det var litt tomt og manglet noe. Resultatet kan dere se her
---------
When I found this fun stamp I had to make another card and I used the sketch for the same challenge as above. I'm not too happy with either one of these myself, I find them somewhat boring - but I guess I need to be happy just to have started up again. Practice makes perfect...

Another contribution to this challenge.

PS. I made some changes to this card the next day because I found it was missing something. The result can you see here




2 kommentarer: