tirsdag 20. april 2010

Bursdagsmus

Det går tregt med å komme i gang med kortlaging og scrapping for meg, med alt annet som foregår. Men da jeg kom over denne utfordringen måtte jeg bare slenge meg med i siste liten for stemplene man kan vinne hos Karen's doodles er jo bare så søte. Vet akkurat hvem jeg vil velge om jeg er så heldig å vinne :-

Kortet passer også fint til utfordringen hos A spoon full of sugar, så jeg prøver å delta der også. Og ikke for å glemme Penny's challenge #27 hvor premien er 4 flotte, sassy stempler og her hvor man igjen kan vinne de utrolig skjønne stemplene til Karen :-) Det passet t.o.m til dyreutfordringen her.
----------------
It's taking me such a long time getting into cardmaking and scrapping again, with everything else going on. But when I came over this challenge I just had to give it a try before it closed because the stamps you can wih at Karen's doodles are just so cute. I know just which ones to choose if I should be the very lucky winner :-)

I also fits perfectly the birthday-challenge at A spoon full of sugar. So I try to participate there as well. And not to forget Penny's challenge #27 one where the prize is 4 great, sassy stamps and this where you can win the very cute stemps from Karen :-) It even fits this challenge.

5 kommentarer:

  1. Herlig kort i fine farger:O) Stilig pyntet, Bigsby er lekkert fargelagt. Flott løsning av skissen.
    Takk for at du deltar hos Karen's Doodles Scandinavia, lykke til!
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlett
  2. awww så sød :-) tak for du deltager i Karen's doodles Scandinavian challange

    SvarSlett
  3. Rigtig sødt kort med flotte farver. Tak fordi du deltager i udfordringen hos Karens doodles scandinavia

    SvarSlett
  4. Så søtt kort! Takk for at du deltar hos KDSC :)

    SvarSlett
  5. sweet card !!! wonderful image ! thanks for joining in our challenge.
    hugs tina46
    swf-team

    SvarSlett