lørdag 8. januar 2011

Oooops

wow! Er det virkelig sååå lenge siden jeg sist gjorde noe hobbyrelatert. Oooops....! Ja, tingene har stått i fred i lang, lang tid gitt.... mine store planer om å være aktiv i høst/vinter har ikke helt slått til. Men kanskje i 2011....???

Kom over en konkurranse i dag på denne bloggen og tenkte at jeg jammen skulle slenge meg med. Et deilig opphold i Drøbak hadde virkelig vært skjønt! Så krysser fingrene for at jeg blir trukket ut. Stikk gjerne innom bloggen hennes og delta dere også :)

På samme blogg kan man faktisk også vinne et herlig pledd i str 130x170cm. Det kommer i disse lekre fargene: rosa, lyseblå, sand, mintgrønn, fiolett, grå, grafitt og mørkeblå. Ikke lett å velge, men tror mine favoritter er sand og fiolett :)

2 kommentarer:

  1. når begynner du igjen med dine sider?

    SvarSlett
  2. Hei!
    Du har vunnet i min Give Away!
    Gratulerer! =)

    SvarSlett