lørdag 16. mai 2009

WOJ Summer-kit har kommet :-)


I dag kom stemplene fra Whiff of Joy som jeg bestilte for en liten stund siden. Det var en overraskelsespakke så jeg visste ikke noe om hvordan de så ut. Veldig spennende :-) Jeg synes de var veldig søte jeg og falt spesielt for den lille gutten med skiltet !! Mine neste to favoritter er jenta med jordbærkurven og jenta med sommerhatt. Likte dessuten de små detaljstemplene også - det lille treet, jordbærene, eplene og isen. Ohhh, dette fristet til gjentagelse. Det er vel en høstkit også håper jeg...???!!!
---------------
Today the stamps from Whiff of Joy arrived, which I ordered a little while ago. It was a surprise kit so I had no idea how they would look. Very exciting :-) I think they were very cute and I especially fell in love with the little boy with the sign !! My next two favorites are the girl with the strawberrybasket and the girl with a summerhat. I also enjoyed the small detailstamps - the little tree, the strawberries, the apples and the icecream. Ohhh, this was tempting to do again. I hope there's a autum-kit too...???!!!

3 kommentarer:

  1. Ja ikke sant de er søte!:) Bare vent til i morgen når du får se de nye baby/bryllup-stemplene!!;) Bare for å svare på spm ditt, så regner Karhrina med å gi ut 4 kit i året, så det kommer mest sansynlig et høstkit også. Så er bare å følge med;)
    Ha en fin søndag!
    Klem, Camilla.

    SvarSlett
  2. Hehe gikk litt fort her, ikke Karhrina, men Katharina;)

    SvarSlett
  3. Hi Annita,
    There are 4 seasonal kits a year, the next will be an autumn kit ready for pre-order in late July.
    Katharina x

    SvarSlett